מארזים מעניינים של מאפיות

המאפים הישראלים צוברים לא מעט פופולריות בשנים האחרונות, אם עד לשנות השמונים והתשעים הורגלנו כישראלים אל מספר סוגים של בורקסים ומאפים, כיום נוכל למצוא מנעד עצום של מאפים מיוחדים שהחך הישראלי עדיין לא פגש. מאפים אלו ניתן למצוא גם דרך מגוון של מאפיות וקונדיטוריות שונות ברחבי הארץ להנות מסגנונות אירופאים, ישראלים וטעמים מגוונים מנקודות שונות בעולם. אך לצד הפופולריות של המאפים, דרך מרבית המאפיות (ולא רק) ניתן לרכוש מארזים טעימים במיוחד הכוללים בתוכם עוגיות, שמנים, יינות, מאפים מסוגים שונים ועד לחלות. ובכדי למצוא את המארזים המעניינים ביותר, בשורות הבאות ניתן יהיה למצוא חלק מהם.

לא רק מארזים מתוקים

כשמדובר במארזים מעניינים של מאפיות ככל הנראה כי רובנו הגדול נדמיין טעמים מתוקים במיוחד, אך בשנים האחרונות מארזים אלו הולכים והופכים מגוונים ועשירים במיוחד. כך למשל ניתן יהיה להנות ממארז מטריף של "מחנה יהודה", שיכלול בתוכו בירות, קפה, מטבלים, סוגים שונים של טחינות כיאה לשוק מחנה יהודה ועוד מגוון סוגים של טעמים ייחודים לאזור השוק הירושלמי. מארז נוסף ולא פחות מפתיע יהיה של "מאפיית ילדודס" המאפייה החברתית, המשלבת בתוכה לא רק סוגים שונים של מאפים, עוגות וטעמים משגעים אלא גם משלבת כ-120 ילדים המגיעים מרקעים סוציו אקונומים מורכבים הלוקחים חלק בבית הילדים של "נווה חנה" שבקרית גת. שם ניתן למצוא מארזי עוגיות מסוגים שונים של קמחים, שמני זית, חלות ועוד מגוון מוצרים ומארזים שווים. שווה לבדוק את המארזים ב- https://www.lehamim.co.il/

מארזים מתקתקים במיוחד

ואם נבקש לצלול אל טעמים מעט יותר מתוקים נוכל לעשות זאת בעזרת המארזים של "GET CAKE", המציעים מארזי פינוק טעימים במיוחד הכוללים קינוח כוסות במגוון טעמים, אותיות שוקולד ועד למארזים בריושים מפנקים לסוף שבוע מתוק או לכל חג ומועד. עוד מארזים מסוגננים וטעימים אשר יכללו גם טעמים מתוקים וגם טעמים מלוחים, יהיו ללא ספק של רשת "מאפיית לחמים". רשת המאפים מציעה מנעד עצום של מאפים, קישים וכמובן מארזים מושקעים וטעימים הכוללים בתוכם מאפי תרד, מקלות גבינה וכמובן עוגות קראנץ' וטארט לבחירה ואפילו מארזים מושלמים לארוחות של אחר הצהריים.