מה זה ווינר עולמי?

משחקי הספורט מצליחים להוציא מרבים מאיתנו תגובות אמוציונליות לא פעם, בין מדובר בהפסדים גדולים או נצחנות קטנים המשחקים האלו ובעיקר משחקי הכדורגל והכדורסל אכן יכולים להיות סיבה מעולה לחיוך או לערב קודר. אבל כשמדובר בניחוש תוצאות המשחקים, אז ככל הנראה שמדובר בתוצאות הווינר העולמי אשר הצליחו בשנה האחרונה להסב אושר רב ללא מעט חובבי הכדורגל ברחבי העולם ובישראל בפרט. ועם סיום עונת המשחקים הסדירה, מומלץ להכיר את הכלי שיוכל להפוך את הידע והתשוקה למשחק היפה בהיסטוריה גם לזכיות קטנות וגדולות. ובשל כך מומלץ להכיר על מה המשחק מתבסס, אילו חוקים קיימים ואילו עוד משחקים דומים ניתן לשחק. נעזרנו באתר https://www.playsmart.co.il/ כדי לקבל מידע נוסף על ווינר

הכל על ווינר עולמי

כשמדובר במשחק ווינר עולמי מדובר על משחק אשר פועל באופן די דומה למשחק הטוטו ווינר הפופולרי והמוכר, כאשר בכל שבוע מתפרסמים לוח משחקי מרחבי העולם כאשר כל מנחש צריך לנחש כ-15 תוצאות מתוך 15 משחקים שפורסמו. עבור כל משחק קיימים שלושה סוגים שונים של ניחושים, כאשר הניחוש הראשון הוא X המורה על תוצאות תיקו. סימון של הספרה 1, תצביע על ניצחון לטובת הקבוצה המארחת ואילו סימון של הספרה 2 יורה על ניצחון של הקבוצה האורחת. תוצאות המשחקים אותם ניתן להמר, נעים החל מהליגה הברזילאית, נורבגית ועוד ליגות אחרות ואף תחרויות בין נבחרות.

משחקים דומים

ואם נבקש להרחיב את היצע המשחקים או את סוגי הנבחרות, נוכל לעשות זאת דרך ווינר 16 שבדומה לווינר עולמי דורש גם הוא ניחוש נכון של 16 תוצאות. בדומה לווינר עולמי גם כן ניתן יהיה לנחש באמצעות 3 תוצאות אפשריות, אך אם נבקש להרחיב את היצע הסטטיסטיקות לניחוש נוכל לעשות זאת באמצעות טופס ווינר. בטפסי הווינר ניתן למצוא כמות גדולה של משחקי ספורט שונים, החל ממשחקי טניס, כדורסל, בייסבול וכמובן כדורגל מכל העולם. במשחק זה ניתן יהיה בין היתר לנחש לא רק את התוצאה, אלא גם נתונים שונים כמו כמות קרנות, כרטיסים ועוד.

מלבד טופסי הווינר, ניתן כיום לשחק באתר "הווינר" את משחק "ווינר מיליונר", אשר מציע ניחוש של שבעה תוצאות תיקו מתוך היצע של כ-33 משחקים. במידה ואכן ניחשו את תוצאות 7 המשחקים המדויקים, יתקבל פרס של עד כמיליון שקלים או שיחלוק במידה וישנם מספר מנחשים. כמו כן תנאי הזכייה משתנים בהתאם למספר תוצאות התיקו, זהותן של הקבוצות ותוצאות תיקו שנקבעו עוד במחצית.