לעבוד בבית מלון

בשוק העבודה הישראלי ניתן למצוא לא מעט משרות, חלקן דורשות ניסיון רב בתחום, חלקן דורשות לימודים אקדמאיים או לימודי תעודה ואל חלקן אפשר להתקבל גם ללא ניסיון או לימודים מקדימים. בין המשרות שאליהן ניתן לפנות במרבית הפעמים ללא כל ניסיון, יהיו אלו משרות בבתי מלון שם ניתן למצוא מגוון משרות במגוון תחומים, לצבור ניסיון ואפילו להתקדם במעלה שדרת הניהול. אבל מעבר לכך, במשרות אלו ניתן גם לבצע ריילוקיישן לעיר תיירות אחרת בישראל, להנות מעיר דינמית ואוירה צעירה ובעיקר לעבוד באזור אטרקטיבי וכיפי. יחד עם זאת עבודה בבתי מלון כמו https://www.isrotel.co.il/careers/  יכולה להניב עבור חיילים משוחררים בונוסים נוספים כמו אלו הניתנים בעבודה מועדפת.

מהם הם היתרונות לעבוד בבית מלון?

כשמדובר בעבודה בתחום המלונאות בישראל, מדובר באחד הענפים המתפתחים והגדלים במדינה כאשר את מדינת ישראל מבקרים קרוב ל-3 מיליון תיירים בשנה נכון לשנת 2022. כמו כן מדינת ישראל מעודדת תעסוקה בתחום המלונאות המתפתח, לצד הכשרות וקורסים הכוללים לימודי טבחות, לימודי פקידות קבלה ואפילו קונדיטוריה ועד למענקים כספיים המוענקים לחיילים משוחררים בתום תקופת עבודה בת שישה חודשים בלבד.

יתרונות נוספים יהיו מנעד רחב של משרות לבחירה, החל ממשרות משרדיות יותר כמו פקידות קבלה ועד לסו שפים, מאבטחים, מלצרים, ברמנים ואפילו נהגי שירות לחנייה. כלל המשרות הללו כוללות ברובן תנאים סוציאליים מלאים, הסעות במידת הצורך, מגורים בחלק מהם וכמובן משמרות שיכללו בחלקן משמרות לילה ובחלקן משמרות בסוף שבוע. כמו כן יתרון נוסף אשר עולה בשנים האחרונות בתחום המלונאות, הוא ללא ספק אפשרויות קידום משמעותיות ומציאת קרקע פורייה לפרוח בה כמו בית מלון חם ואוהב.

זה לא רק אזור נופש

לעבוד בבית מלון לא רק מסתכם בהנאה באזורי תיירות מבוקשים, אלא גם באופי העסקה איכותי שכן עובדי המלונות מקבלים תנאים הכוללים ארוחות, ביגוד, הסעות וכמובן התאגדות מקצועית והסכמי עבודה משופרים ומעודכנים. כל אלו הופכים את העבודה האטרקטיבית בכל אחת מערי התיירות בישראל, לא רק למהנה ובעלת אווירה כמעט כמו בחוץ לארץ אלא גם מבטיחה זכויות מפליגות לעובדים.

כמו כן בכל מה שקשור להכשרה והתמקצעות, בין אם מדובר בקידום או במשרה הדורשת הכשרה לפני תחילת העבודה. מרבית ההכשרות יתבצעו בבית המלון, כשעל העובדים מומלץ להגיע בעיקר עם רצון ומחויבות גבוהה וכמובן יחסי אנוש טובים. כמו כן כיום בישראל ישנם סוגים שונים של בתי מלון, החל ממלונות בוטיק קטנים ועד למלונות גדולים ומרווחים, בכל אחד מהם ניתן למצוא את המשרה המתאימה לנו בבית מלון.