דגם מומלץ של שעון קלווין קליין

אחד מבתי האופנה הגדולים בארצות הברית הוא ללא ספק בית האופנה קלווין קליין, אשר מצליח בכל שנה להפעים בסדרת דגמת ייחודית הכוללת בשמים, הלבשה תחתונה, ג'ינסים, חגורות, גרביים ואפילו מצחיות עושה זאת גם בעולמם של השעונים. דגמי השעונים של קלווין קליין מצליחים לשמור על לא רק על סגנון עיצוב גבוהה וייחודי, אלא גם על יוקרה זוהרת ורבת מגדרים. לכן הסיבה בה בוחרים לא מעט ישראלים להתהדר ולהתחדש עם שעון קלווין קליין בתקופת החגים וגם שלא, היא לא רק בעיצובים המרשימים והמפתיעים אלא מהייחודיות העיצובית והבלתי ניתנת לפשרות.

שעוני קלווין קליין מומלצים לנשים

הדגם הבא יכול להיות מעולה לכל מועד ואירוע חגיגי, החל מאירוע בת מצווה ועד לסיום התואר. השעון מדגם K3M22V26 בעל מנגנון קוורץ שוויצרי מעולה, מגיע עם רצועות פלדת אלחלד מעוצבות חוליות בצבע זהב מטריף ולוח שעונים חלק בצבע לבן פנינה ושם בית האופנה קלווין קליין בצבע זהב. הדגם המעולה הזה מומלץ לעד 30 מטרים מתחת למים, ומחירו נעה כיום בין 650-700 שקלים. עוד דגם מעולה אשר יכול להיות מושלם גם כן לכל אירוע שרק נרצה לפנק את האישה, הילדה או אפילו את אמא הוא דגם K8G23126 האנלוגי המגיע בעיצוב עדין ובעובי של 7 מ"מ והוא עשוי פלדת אלחלד כסופה, מנגנון קוורץ מעולה ומחוגים כסופים. שעון זה גם בעל פטנט ייחודי המאפשר התאמה מושלמת אל פרק היד, ועלותו נעה בין 740-800 שקלים.

דגם מומלץ לשעון גברים קלווין קליין

ובאשר לגברים לחברת קלווין קליין ישנו מנעד רחב ומסוגנן עבורם, עם זאת בחרנו בדגם שיכול להתאים לכל תקופה בשנה ולהשתלב תחת סגנונות לבוש רבים. דגם זה הוא לא אחר מאשר K8M271C1 בעל מנגנון קוורץ כרונוגרף מעולה, רצועות עור איכותיות וגוף השעון עשוי פלדת אלחלד איתנה. בשעון ישנם פונקציות כמו סטופר ותאריך, כאשר עמידותו למים היא עד 30 מטרים. קוטרו של השעון מסתכם בכ43 מ"מ והוא לא "ענק" עם זאת מחירו נע בשוק היום בין 780-850 שקלים בחנויות השונות.