מחירי פירות יער קפואים

הפירות הקפואים הפכו בשנים האחרונות לאחד מהמוצרים המבוקשים במקפיאים השונים, הם מתחבאים במיני שקיות, בקופסאות פלסטיק שונות וכמובן דרך הזמנה ישירה ומקוונת באתרי האינטרנט השונים. הביקוש ההולך וגדל גורם לא רק להיצע רחב הרבה יותר של פירות קפואים מבעבר, אלא משפיע בצורה כמעט ישירה על כל סוגי הפירות וכמובן גם על מחירם של פירות יער קפואים. אבל לפני שאנו שופכים אל תוך הבלנדר את כל הפירות שלנו, מומלץ להכיר כי כיום נוכל לבצע השוואה מהירה וקצרה בין שלל האתרים השונים ואפילו לרכוש כמה תוספי תזונה שונים ובמחירים משתלמים במיוחד.

מחירי פירות יער קפואים ועוד פירות מעולים

פירות יער נחשבים בשנים האחרונות לפירות על, שכן מרביתם מלאים בנוגדי חומציות ועוזרים ללא מעט מערכות שונות בגוף האדם ואף נחשבות למונעות מחלות שונות. ובנוסף לכל התכונות הנפלאות שנוכל למצוא בהן, גם מחירם של הפירות הללו נע כיום בין מחירים מעולים. כיום מחיר של קילו תות שדה קפוא נע בין 25 עד 28 שקלים, איתן אוכמניות קפואות יכולות לעלות בין ארבעה שקלים למאה גרם ועד 4.8 שקלים למאה גרם. מחירים אלו משתנים בין האתרים השונים וגם בין מחירי הפירות השונים, כאשר קילו בננה יכול לעלות בין 24 עד 26 שקלים לקילו ואילו מחיר של 2 קילו נע בין 35 עד 40 שקלים.

פירות יער ואקזוטיים

אל פירות היער הצטרפו גם הטעמים האקזוטיים כמו האסאי והפסיפלורה ועוד, כאשר גם פירות כאלו כמו פירות היער נוכל לרכוש קפואים. מחיר של פסיפלורה קפואה נע בין 35 שקלים 37 שקלים ואילו מחירם של קוביות פיטאיה במשקל קילו, נע בין 42 עד 44 שקלים. מחירו של פטל שחור לקילו נע בין 34 עד 36 שקלים. וכמובן פרי אחרון נוסף המגיע כמחית, נע בין 40 שקל ל400 גרם ועד ל73 שקלים ל800 גרם. חשוב לזכור כי לצד מחירם של הפירות השונים, קיימים גם סוגי כשרות שונים אשר עלולים להשפיע על מחירם הסופי של הפירות ולעיתים אף ליקר אותם.