קולקציית בגדים 2023

כמו כל עונה המבשרת על שקיעה מקדימה או מאחרת, כך גם אופנות הבגדים מתחלפות בבוא הזמן ורבים מאיתנו תרים בשלהי סוף שנת 2022, את קולקציית הבגדים החדשה של שנת 2023. הקולקציה הזו איננה פוסחת על אף אחד מבני המשפחה ובטח לא על הימים הקרים המתקרבים, בין אם מדובר בפוטר נוח ומחמם לילד הקטן ועד אל שמלה מכווצת ומתאימה גם לערבים פחות חמים. את הקולקציה הזו נוכל למצוא בין פריטים בחנויות האינטרנטיות או בחנויות פיזיות, בין אם במבצעים החמים ועד אל בגדי יוקרה מסוגננים וחד פעמים.

קולקציית בגדים 2023 לגברים ונשים

בעבור הגברים וגם הנשים ישנם לא מעט פריטים שיכולים להיות מעולים, גם בעבור ימים קרים במיוחד וגם בכאלו שהשמש מפתיעה מבין העננים. הראשונה שבהם היא חולצה ארוכה לגבר תוצרת חברת BALR  היוקרתית, כשחולצה מגיעה בצבע שחור ועם לוגו של החברה בצד שמאל בחלק העליון וצבעוני כשמאחור מצויר פס זהוב ואופנתי. מחיר החולצה הוא בעלות שש מאות עד חמש מאות ושבעים שקלים כשאל מוצר לא פחות פופולרי ומוצלח ישנו קפוצ'ון מבית חברת NIKE ובסגנון AIR בצבע שחור עם בד מחמם במיוחד. העלות של קפוצ'ון זה נעה בין 315-350 שקלים.

עבור נשים החורף יכול להביא גם לא מעט בשורות נעימות כמו באתר https://fashionclub.co.il/  או בית ננוש בוטיק האופנה, המציע גם את שמלת אבנים משי פראי ירוק. השמלה שמתאימה למידות 32-44 מגיעה מבד משי, עם גזרת מותן נמוכה ושרוולים תפוחים ארוכים לימים מעט יותר קרים וכל זאת בעלות של 400 שקלים. סריג לימי הסתיו וגם לימים מעט יותר קרים הוא סריג גולף שרוולי של רנואר, המוצע במאה שקלים ו2 יחידות ב170 שקלים.

בגדים לתינוקות וילדים.

עבור תינוקות לא ניתן להתעלם מסט סרבל וחולצה של חברת "Yeladim" המגיע סט שני חלקים עם תיקתק ופפיון, כשהמידות המתאימות הם מ 3-6 ו9-6 חודשים ומגיע בעלות של תשעים שקלים. קפוצ'ון לגברים הקטנים הוא קפוצ'ון TIE DYE של חברת KEDS והוא מוצע במידות החל מ11-12Y עד ל4-5Y ומגיע בצבע לבן וכחול בסגנון "טאיי דיי". העלות של הקפוצ'ון כיום 120 שקלים.