סוגים של טפטים מעוצבים

עולם העיצוב הולך ומשתנה כמעט משנה לשנה, בנוסף אל סוגי הצבעים השונים שמצטרפים אל מאגר הצבעים לבית, מצטרפים גם סוגים רבים של טפטים ולאלו מכם שעולה להם הטפטים הישנים של שנות ה80 וה70. אז לא להתבלבל כי שוק הטפטים כיום נחשב לאחד המגוונים והרחבים ביותר בעולם העיצוב.

טפט מראה

אחד הטפטים שנחשבים ל"חדשים" למרות שאליו הצטרפו אינספור סוגים, מקבל עם הזמן את הכבוד המגיע אלו בכל הנוגע לעיצוב. בעזרת טפט מראה תוכלו לחסוך את המקום עבור מראה, למשל בחדר הילדים שברוב הפעמים קטן יותר משאר הבית ולא תמיד יש מקום למראה.

אך יחד עם זאת טפט מראה יכול גם לעזור לכוריאוגרפים או מאמני כושר, כאשר טפט מראה יכול לעזור להם להוזיל את העלויות בקיר של מראה שלרוב משמש בעלי מקצועות אלו.

טפט מעוצב לחדרי ילדים

למרות שטפט מראה יכול לעזור עם שמירה על שטח פנוי בחלל, חדרי ילדים יכולים להיות כאב ראש בעצמם אם מנסים לעצב אותם. כמובן שישנו את הרצון של הילד או הילדה אבל רצון זה משתנה כמעט מרבעון לרבעון, מה שמביא אותנו לפתרון יחסית פשוט והוא טפט מדבקה לחדר הילדים. תוכלו למצוא משהו שגם הבן או הבת רוצים בחדר שלהם במידה ובעוד כמה חודשים יחליטו שלא רוצים בו עוד, תוכלו להוריד את הטפט בקלות ואפילו להחליף באחד חדש.

טפט מדבקה

בשנים האחרונות אל שוק הטפטים הצטרפו גם סוגים שונים של מדבקות, החל מעיצובים אישיים עם שמות או תמונות ועד לציורים ותמונות רקע מרהיבות. סוגים אלו של טפטים יכולים להפוך את הסלון שלכם למקום מרגיש בעזרת טפט של נוף מטורף או שתוכלו להוסיף טפט קטן בדמות של ציפור קטנה. כל אלו כיום זמינים עבורכם בשוק הטפטים, כל מה שתצטרכו לרוב הוא להחליט מה הוא העיצוב שתרצו ופשוט להזמין.

סיכום

טפטים אינם מה שאנחנו רגילים וכיום הופכים לכלי משמעותי בעיצוב הבית והחלל, לכן חשוב לדעת כי ישנם אינספור סוגים של טפטים ומדבקות אשר יכולות להפוך את הבית שלנו למקום הרבה יותר נעים ומזמין.